Щоб розмістити оголошення увійдіть в систему!

Авто новини:

« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Німці оновили топовий Mercedes-AMG E 63 S

Спортивний седан Mercedes-AMG E 63 S пройшов очікуваний рестайлінг та став виглядати набагато яскравіше та сучасніше ніж раніше. Тож, потрібно розібратися що змінилося в моделі E 63 S крім зовнішньості та деякіх елементів інтер҆ єру. Вдосконалення перш за все торкнулися технічного начиння та мультимедійних можливостей, які значно розширені та модернізовані. Косметичні зміни направлені на задоволення попиту клієнтів, які вже не в змозі чекати нове покоління E-Class та готові придбати собі одного з конкурентівв обличчі Audi RS 6 Avant або BMW M5.

Оновлений Mercedes-AMG E 63 S отримав модернізовані передній та задній бампери , а також дзеркала заднього виду та нові світлодіодні лінзи фар головного світла. Неозброєним оком можна помітити змінену радіаторну решітку, подвоєні патрубки вихлопної системи та передній сплітер. У базовому виконанні AMG E 63 S оснащено 20-дюймовими колісними дисками з алюмінієвого сплаву. Крім цього покупці цієї моделі вибирають колір та чорний пакет Mercedes-AMG.

Інтер҆ єр виглядає просто бездоганно і досить свіжо, незважаючи на чималий вік моделі. В салоні з҆ явилося нове рульове колесо з подвійними боковими перетинками. По контуру всього салону встановлено світлодіодну світлову систему, яка в ночі підсвітлює увесь інтер҆ єр. По салону всюди можна побачити шильдики AMG та прошиті контрастною ниткою шкіру на елементах декору. В топовому виконанні Mercedes-AMG E 63 S має інформаційно-розважальну систему MBUX з двома екранами на 12,3-дюйми кожний.

Під капотом цього суперкара встановлено надпотужний 8-циліндровий турбоагрегат об҆ ємом 4 літри. Максимальна потужність мотора складає 604 к.с. та 850 Нм крутного моменту, що дозволяє цьому агрегату катапультувати машину з 0 до 100 км/год всього за 3,4 секунди. Двигун агрегатується з 9-ступеневим автоматом та передає крутний момент одразу на дві осі через систему фірмового повного приводу. Цікаво, що в моделі є спеціальний режим «дріфт», який на деякий час перетворює повнопривідний автомобіль в задньопривідний. В якості опції доступні керамічні гальма, що дозволяє використовувати цей автомобіль навіть у трековому режимі.

Нажаль вартість цього задоволення занадто висока, так наприклад у Європі ціни на Mercedes-AMG E 63 S починаються з відмітки у 120 тисяч євро…

 

25.06.2020
« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Коментарі:

Додати коментар
Щоб додавати коментарі увійдіть в систему!
Коментарів немає. Будьте першим!

Німці оновили топовий Mercedes-AMG E 63 S

Політика конфіденційності