Оновлений Mercedes-AMG E 63 S отримав модернізовані передній та задній бампери , а також дзеркала заднього виду та нові світлодіодні лінзи фар головного світла. Неозброєним оком можна помітити змінену радіаторну решітку, подвоєні патрубки вихлопної системи та передній сплітер. У базовому виконанні AMG E 63 S оснащено 20-дюймовими колісними дисками з алюмінієвого сплаву. Крім цього покупці цієї моделі вибирають колір та чорний пакет Mercedes-AMG.
Інтер҆ єр виглядає просто бездоганно і досить свіжо, незважаючи на чималий вік моделі. В салоні з҆ явилося нове рульове колесо з подвійними боковими перетинками. По контуру всього салону встановлено світлодіодну світлову систему, яка в ночі підсвітлює увесь інтер҆ єр. По салону всюди можна побачити шильдики AMG та прошиті контрастною ниткою шкіру на елементах декору. В топовому виконанні Mercedes-AMG E 63 S має інформаційно-розважальну систему MBUX з двома екранами на 12,3-дюйми кожний.
Під капотом цього суперкара встановлено надпотужний 8-циліндровий турбоагрегат об҆ ємом 4 літри. Максимальна потужність мотора складає 604 к.с. та 850 Нм крутного моменту, що дозволяє цьому агрегату катапультувати машину з 0 до 100 км/год всього за 3,4 секунди. Двигун агрегатується з 9-ступеневим автоматом та передає крутний момент одразу на дві осі через систему фірмового повного приводу. Цікаво, що в моделі є спеціальний режим «дріфт», який на деякий час перетворює повнопривідний автомобіль в задньопривідний. В якості опції доступні керамічні гальма, що дозволяє використовувати цей автомобіль навіть у трековому режимі.
Нажаль вартість цього задоволення занадто висока, так наприклад у Європі ціни на Mercedes-AMG E 63 S починаються з відмітки у 120 тисяч євро…